عشق

تنهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

3نفر هستند که بدون هیچ چشمداشت و منتی و فقط به خاطر خودت خواسته هایت را بر طرف میکنند، پدر و مادرت و نفر سومی که خودت پیدایش میکنی، مواظب باش که از دستش ندهی و بدان که تو هم برای او نفر سوم خواهی بود

عشق

 

موج عشـق تو اگر شعله به دل‌ها بکشــــد

رود را از جــگر کوه به دریـــــــــا بکشــــــــد

گیســوان تو شبیــه‌است به شـــــب اما نه

شب که اینقـــــــدر نباید به درازا بکشــــــد

خودشناسی قدم اول عاشــق شدن است

وای بر یوســـف اگر ناز زلیـــــــخا بکشــــــد

عقل یکدل شده با عشــق، فقط می‌ترسم

هم به حاشا بکشـد هم به تماشا بکشــد

زخمی کینه‌ی من این تو و این سینه‌ی من

من خودم خواستـــه‌ام کار به اینجا بکشـــد

یکی از ما دو نفر کشته به دست دگریست

وای اگـر کار من و عشــق به فردا بکشــــد

لينك باكس پيشرفته لينك من  (ثبت رایگان لینک و افزایش بازدید)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 25 / 1 / 1391برچسب:, ] [ 20:36 ] [ elnaz ] [ ]