خودم

تنهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

3نفر هستند که بدون هیچ چشمداشت و منتی و فقط به خاطر خودت خواسته هایت را بر طرف میکنند، پدر و مادرت و نفر سومی که خودت پیدایش میکنی، مواظب باش که از دستش ندهی و بدان که تو هم برای او نفر سوم خواهی بود

خودم

برای داشتن لب های زیبا، از مهر و دوستی سخن بگو ،

برای داشتن چشمانی جذاب و دوست داشتنی،به دنبال خوبی ها در آدم ها باش ،
برای داشتن موهای زیبا، بگذار کودکی گهگاه انگشتانش را در میان موهایت به حرکت در آورد ،

آدم ها بیش از اشیاء نیاز به احیاء، رهایی، نیرو و تازه شدن دوباره دارند،

هیچ وقت آدم ها را دور نینداز به خاطر داشته باش هرگاه که به کمک احتیاج داری،

آن را در انتهای بازوانت خواهی یافت

بزرگتر که میشوی درمی یابی دو دست داری: یکی برای کمک به خودت و یکی برای کمک به دیگران ...

گفت وشنودی باخدا گفتم : خسته ام گفت :از رحمت خدا نا امید نشوید .(زمر /53) گفتم : انگار، مرا فراموش کرده ای ! گفت : فاذکرونی اذکرکم  من را یاد کنید تا یاد کنم شما را (بقره /152) گفتم : تا کی باید صبر کرد ؟ گفت: تو چه می دانی !شاید موعدش نزدیک باشد (احزاب /63) گفتم : تو خدایی وصبور !من بنده ات هستم ...

 

 



لينك باكس پيشرفته لينك من  (ثبت رایگان لینک و افزایش بازدید)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 16 / 4 / 1390برچسب:, ] [ 11:7 ] [ elnaz ] [ ]